Tisd 4 jan - 9½ vecka

Nu är nyår också avklarat och vilka duktiga valpar den enda som ens höjde huvudet vid 12 slagets raketer var oscar och han såg bara ut som ett frågetecken helt utan oro.

Idag åker vår Pippi så bild på detta kommer.

Men för er andra som finns där ute så är underbara busen Oscar kvar han är en tuff kille som nog kräver ngn som haft hund eller gärna har hund som han kan busa med men söt är han:
 


men busa och bitas kan jag ;) En typisk oscarattack på Agnes


Flodhästmys i soffan :)

Sen så har vi tre tikar kvar men då ska vi ju behålla en och jag hoppas att jag med hjälp av Marie imorgon ska kunna bestämma mig men det är såååå svårt.


Hjärtat myser på en kudde.



Oscar, Hjärtat och Pippi


HJärtat och mamma Sally myser



Blixtra " på" Pippi

Mycket sovabilder men det är som lättast att fånga dem så nu :)


Blixtra

Så hör av er om ni är intresserade.

Kommentarer
Postat av: Marie Lundqvist

De är så goa så de söta små valparna. Farbror Nitro hälsar och skickar kramar <3

2011-01-04 @ 17:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0