Fred 17 dec - 7 veckor

Nu är det liv i luckan! Danne säger att vi fått fel sort de måste vara grisar eller måsar skriker och skitar ner ngt fruktansvärt. Men ljuvligt söta.

Marie var här i lördags med fina fleecetäcken som de mannekängade i, konstigt var det.

En hög med täcken! :)


Titti


Douglas (fd Suppe)


Pippi


Blixtra har problem med var benen ska vara ;)

Suppe har nu förärats smeknamnet "Douglas" vilket jag tycker passar honom alldeles utmärkt =) och han kommer lämna oss för att åka med sin egna matte på juldagen, det ska bli lite ledsamt men jag kan inte hitta ngn som passar honom bättre än Irene!

här softar han i soffan efter att ha röjt runt i hela huset.

Nu har de fått vara ute i snön oxå, spännande, konstigt och kallt

Pippi

Titti

Märta med fr vä: Blixtra, Pippi, Titti, Douglas och Hjärtat

Marie har hjälpt mig med hemsidan så gå in på www.flowertwigs.se så får ni se de fina uppställningskorten vi tog i lördags.

Nu är de ute i hela huset och härjar och man hinner knappt fånga dem på bild men de blir ju trötta till slut och då får man vara snabb :)

Blixtra


Pippi liggandes fint medans Hjärtat påväg bort


Alva fångat Oscar


och gosar med Pippi


Oscar tränar motvilligt att stå på bordet


Hjärtat ♥

Ja nu väntar vi bara på registreringsbevisen så ska tid hos veterinären bokas för besiktning och vaccinering och sedan är det dax för leverans, ja alla är inte sålda än men snart så, hoppas jag. Och så ska ju en stanna hos oss vem det blir är inte bestämt än på både gott och ont.

Ha det gott i snön!

Kommentarer
Postat av: Helen

Blixtra var det mest ljuvliga jag sett där slog hjärtat ett extra slag *suck*Ha en underbar jul och ett gott nytt år !

2010-12-20 @ 04:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0