Lörd 12 Feb

Har varit dåligt med uppdateringar på både blogg och hemsida, speciellt hemsidan är extremt eftersatt, det är så jag skäms men önskar att dygnet har dubbelt så många timmar.

Det är nu bara Hjärtat och Semla kvar hemma ja förutom Sally, Märta och Axa förstås :)

Semla & Hjärtat♥


Albin gosar med Hjärtat ↑ & Sally ↓



Oscar är på prov hos min svärmors granne - blandade känslor...

Oscar & Semla

Blixtra däremot har fått ett jättebra hem hos Nina, Thomas och Kalle i Enhörna som var och hämtade henne igår då jag tyvärr inte var hemma så Danne fick sköta det hela men jag har fått sms om att allt gått bara bra =)

En glad Kalle som äntligen får ta med sin Blixtra hem.


Jag och Märta har varit på hundmassagekurs hos Jeanette, kennel Magic Colour, i Järna med  var oxå Marie, Märtas & valppappan Mumgas uppfödare (kennel Pompecas) och Märtas syster Shannie plus några whippar till, det var en jättetrevlig och ffa lärorik dag som vi ska följa upp med en stretch- och stresspunktskurs.

Alla deltagare med kursledare Carina Carlsson, CCS Häst och Hundmassage, längst till vänster


Fikapaus

Marie & Shannie


Jag & Märta

Axa den gamla damen har varit på sjukhus och opererat bort en snabbväxande juvertumör och en lånsamtväxande knöl på låret. Bägge är skickade på undersökning så vi får se vad det är men hon mår jättebra, bara lite för ung i huvudet mot sin gamla kropp.

Axa min älskade gamla "varg"

Dax att anmäla till första utställningen för året och för livet för de små. Det blir i Strängnäs den 27 mars, vinthundsklubben står som arrangör. Sista anmälningsdag är den 25 feb för de som vill hänga med ;)

Ha det bra i snön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0