Fred 2 Dec - 5 veckor

Jag känner mig tjatig men nu händer det massor igen!
De äter flera mål mat, köttfärs blandat med äggula och grädde, äggröra och både uppblött och torrt puppyfoder.

Oscar, Suppe och Titti






Hela gänget, så det är lite trångt

Men mamma är fortfarande bäst, nu hinner hon inte ens lägga sig innan de ska få mat:

Oscar och Titti hugger sta direkt :)

Sally på väg ner..
 

Nu är hon nere, fr vä Pippi, Suppe, Blixtra, Hjärtat och Oscar mellan bakbenen, observera Titti som ligger under Blixtra.

Sen kan vi bråka riktigt med varandra nu:

Hjärtat ska precis ta tag i Pippi medans Suppe iakttar i bakgrunden


Suppe bråkar med Blixtra


och Osacr lägger sig platt på Suppe och Blixtra bredvid




Grabbarna i full aktion.

Idag var det Oscar som ville vara med på bild så här kommer en liten stilstudie:




och en söt Titti efter att ha ätit:



Hela gänget på rampkanten; fr vä Pippi, Suppe, Blixtra, Titti och bak Hjärtat som sover och Oscar sittandes ♥


Suppe



Tyvärr tog batteriet i kameran slut, men när det är laddat ska jag ta lite fler bilder en och en, nu verkade det som jag bara har bilder på Oscar. =)

Ha det bra i snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0